puma sko sort

#1 von Asa Keats , 14.05.2019 07:59

Wenn Sie hier auf Links zu eBay klicken und einen Kauf tätigen, kann dies dazu führen, dass diese Website eine Provision erhält.

Det er præcis, hvad du vil få med Solange Knowles x puma sko sort Puma Footwear Wild Wonder Collection, da Solange har udstyret os med tre nye farvelægninger. Wild Wonder Collection viser Puma Suede Classic og Puma Trinomic XT2 i skøre farverige designs. Puma Suede Classic håndteres i grønne og gule nuancer, der skaber en subtil print langs den øvre, men Trinomic XT2 er meget dristigere.

Japan indfødte atmosfæren er heller ikke nyt for dette. atmos x PUMA er kommet sammen igen for at bringe dig noget anderledes og kreativt, men også at holde den klassiske teknologi fra PUMA Disc, som vi alle ved. Atmos x PUMA Disc Blaze Trinomic OG Solen og månen består af puma suede classic dame en sort og lilla øverste der repræsenterer nathimmelens farve. I midten er disksystemet orange som den lyse sol.

Sanger, sangskriver, DJ og all-around stil pige Solange har været kreativ konsulent for PUMA i over et år, og hvis puma sneakers dame den Brasilien-inspirerede Girls of Blaze Puma-diskopsamling var nogen indikation, Solo kender såler. Hendes kapsel udsolgt inden for en time og nu er hun tilbage til ferien med en anden levering: Wild Wonders. Som tidligere gjorde Solange ud til sine venner og yndlingsdesignere til at designe trioen: Darlene og Lizzy Okpo, designteam for kvindernes beklædningssamling William Okpo, Gerlan Marcel fra GERLAN JEANS og kunstnermusiker Hisham Bharoocha.

Denne gang er der fokus på to ikoniske stilarter, den klassiske hvide puma sko PUMA Suede ($ 120) og den elskede XT2 ($ 180). Jeg kunne ærligt nok ikke vente med at få min hånd på ruskindet, sagde Solange i en erklæring. Suede er klassikeren, geden, dronningen for mig, når det kommer til PUMA. Så det var en given! Men jeg elskede absolut xt2 som en silhuet og ønskede virkelig at få mine hænder på en god løbesko.

Jeg elsker en god løbesko, der gør dig ikke nødt til at ofre din stil, især for en aften med venner til rigtig dans! I klassisk solostil er resultatet fed, lys og bossig. Wild Wonder vil være tilgængelig hos udvalgte forhandlere den 28. november og den 13. december vil Solange droppe en tredje samling: Bag basaren. Detaljer kommer snart.PUMA.Rihanna tæt puma danmark på Seven Figure Deal med Puma 20. november 2014 Pop superstjerne Rihanna nærmer sig en aftale med tysk mærke Puma, der vil blive værdsat lidt over $ 1 million.

Ved at bryde den ned, er Tom klædt med det sort-hvide stof, Birgitta i himlen farvet med svarte pletter og Ingela i det spotted monokrome stof. Alle tre meget unikke endnu modige i design for en så simpel silhuet som Puma Suede. Sneakersnstuff x 10-gruppen x Puma Suede Pack er indstillet til udgivelse den 8. november på Sneakersnstuff.com og der forhandlere i Stockholm og London.Source: Sneakersnstuff Tilgængelig nu på Kixify & eBay.

Asa Keats  
Asa Keats
Beiträge: 3
Registriert am: 14.05.2019


   

saucony jazz low pro
puma fenty

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen
Datenschutz